Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 15:13:49 +0300

Tere!

Põhja-Sakala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/09564 aadressile Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Vastemõisa 
küla, Kurve// Posti (Viljandi mk, Põhja-Sakala v, Vastemõisa k. Coopi 
kaupluse juurdepääsu muudatusprojekt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastemõisa Coop kaupluse juurdepääsutee 
muudatuse ehitusprojekti nõuetele vastavuse kontroll

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27063791>  (menetlus nr: 
443040), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Sakala Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR LOPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister